ח"כ ישראל כ"ץ: "אנחנו במלחמה על צביונה היהודי של המדינה"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ ישראל כ"ץ: "אנחנו במלחמה על צביונה היהודי של המדינה"

    השר לשעבר ח"כ ישראל כ"ץ בריאיון ל'קול חי': "אין אחד שלא מבין שהבסיס לקיומנו כאן היא היהדות. יש כאן מתקפה ומלחמה נגד היהדות. לכן חייבים לבלום את הכל ואי אפשר לדון בסעיף כזה או אחר. זו מתקפה על צביונה היהודי של מדינת ישראל. מעמידים את התנועה האיסלאמית מעל היהדות"

    צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר האוצר לשעבר, ח"כ ישראל כ"ץ שוחח הערב (חמישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס תחילה ליוקר המחיה: "יש צורך להלחם ביוקר המחיה, עשיתי את זה כשר התחבורה בשלל החלטות בנושאים תחבורתיים. הכנתי תכנית שלמה שחלקה אומץ על ידי הממשלה איך מבטלים את הדומיננטיות של המונופולים".

    כץ ביקר את התנהלות הממשלה: "מי שאחראי על מה שקורה כעת זו הממשלה. אני כשר אוצר הקפאתי את השכר במגזר הציבורי, הממשלה המשיכה והקפיאה בצעד נכון אבל לא עשתה עוד שתי פעולות נדרשות – להקפיא ולא לייקר את עליות המחירים. כשאתה מסייע למגזר הפרטי עליך לקשור זאת בהתחייבות לא להעלות מחירים". בנוסף, אומר כץ "הממשלה לא פרסה רשת ביטחון לעסקים ולעצמאים". 

    לדברי כץ "כתוצאה מהמדיניות שלנו היה עודף של עשרות מיליארדים אבל הם נתנו את זה לעבאס ולכספים קואליציוניים".

    כץ הצהיר "אם יקפיאו את ההתייקרות במשק אנחנו נתמוך בחוקים האלה מהאופוזיציה".

    "מי שהוביל את ההתייקרות, העלה את המיסים ואת מחירי החד פעמי, שתיה מתוקה, חשמל, מים, דלק ועוד מעט ארנונה זה ליברמן", מוסיף כץ.

    לאחר מכן התייחס כץ לפרישתו של היועמ"ש מנדלבליט ולפרשת "פגסוס": היועץ המשפטי עשה הרבה דברים אבל הגשת כתבי האישום נגד נתניהו וכל הדברים שנחשפים יעיבו ויאפילו על כהונתו. מתברר שהם הפעילו תוכנות ריגול באופן לא חוקי לכאורה ללא צווים. זה כבר לא ענין של נתניהו, זו פגיעה תשתית של הדמוקרטיה. צריך להקים ועדת חקירה פרלמנטרית".

    עוד הוסיף כץ בנושא: "הדברים שמתפרסמים נראים חמורים ביותר. מעבר לעניין החמור שהופעלו כנגד נחקרים בתיקי האלפים בניסיון להפיל ראש ממשלה מכהן… כולנו רוצים מערכת נקייה".

    כץ התייחס לרפורמות המוסכנות אותן מקדמת הממשלה כנגד החרדים והדת: "אין אחד שלא מבין שהבסיס לקיומנו כאן היא היהדות. יש כאן מתקפה ומלחמה נגד היהדות. לכן חייבים לבלום את הכל ואי אפשר לדון בסעיף כזה או אחר. זו מתקפה על צביונה היהודי של מדינת ישראל. מעמידים את התנועה האיסלאמית מעל היהדות". לסיום אמר כץ: "יש כאן מערכה שלימה שכולנו חייבם להתקומם נגדה".



    0 תגובות